ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ

ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ

By: aleksandrapepica Date: Авг 28, 2020

Целта на оваа програма е да се изучат основите на маркетинг за социјални медиуми. Креирање содржина, спонзорирање, разни дигитални тактики и стратегии преку примери. Користење на алатки за анализа на резултати и комуницирање со краен корисник.

Опфаќа креирање (дизајнирање) на креативи за социјални медиуми. Нивна адаптација во димензии и соодветни визуелни промени според каналот (Facebook, Instagram, Linkedln, Twitter…) како и останати веб банери (Google Ads).

При тоа студентите ќе имаат можност да направат кратка видео анимација од фотографии, преку која ќе прикажат движење на фотографиите, кои ќе содржат текст.

ОДРЖАН
No student enrolled €145.00
1936 Comments off