Оглас за вработување
Придружи ни се во Скала(ленд) – најкреативната заедница во градот!
Во потрага сме за двајца нови талентирани соработници кои ќе се приклучат кон нашиот инспиративен тим и ќе ја надополнат позитивната работна атмосфера!
ПОЗИЦИИ:
- Административен асистент;
- Финансиски референт.
Отворен повик 1
Административен асистент
Кои се главните задачи за оваа работна позиција?
- Комуникација со странки, обработка на апликации и подготовка на договори за упис во школата;
- Подготовка на договори и меморандуми на соработка за потребите на школата;
- Подготовка на договори за внатрешни/надворешни соработници и консултанти во школата;
- Директна соработка со административниот тим, редовна комуникација со тимот од настава, надворешните соработници и консултанти ангажирани во школата;
- Логистичка поддршка при наставни активности во рамки на школата;
- Менаџирање и архивирање на податоци, како и ажурирање на дата-бази на контакти.
Кои моментални познавања би те издвоиле?
- Одлични комуникациски вештини;
- Добри аналитички способности, уредност и одговорност;
- Проактивност, организираност и ориентираност кон остварување на резултати;
- Способност за работа под притисок и работа во тим;
- Напредни познавања на MS Office и Google Workspace;
- Одлично познавање на англиски јазик.
Кои претходни искуства би те издвоиле?
- Завршено високо образование од областа на правните науки, односи со јавност, менаџмент, маркетинг и други комуникациски студии.
- Претходно искуство во граѓанскиот сектор, волонтерски активности во студентски и невладини организации (за предност се смета доколку тие организации директно биле вклучени во областа на образованието).
Дополнителни информации:
Работното време во „Скала“: од понеделник до петок, 10:00-18:00.
Испрати го твоето CV со назнака во наслов „Административен асистент“ на [email protected] најдоцна до 20.1.2024 год.
Отворен повик 2
Финансиски референт
Кои се главните задачи за оваа работна позиција?
- Евидентирање и распоредување на трошоци поврзани со работењето;
- Евиденција на приливи;
- Изработка на фактури;
- Изработка на финансиски извештаи;
- Подготовка на документација и комуникација со сметководство;
- Управување со финансиите на компанијата.
Кои моментални познавања би те издвоиле?
- Организациски вештини и поставување на приоритети;
- Добри аналитички способности, уредност и одговорност;
- Проактивност, организираност и ориентираност кон остварување на резултати;
- Напредни познавања на MS Office (особено на MS Excel) и Google Workspace;
- Одлично познавање на англиски јазик.
Кои претходни искуства би те издвоиле?
- Завршено високо обрзование (Економски факултет) од областа на финансиски менаџмент и сметководство и ревизија;
- Претходно работно искуство би се сметало за предност.
Дополнителни информации:
Работното време во „Скала“: од понеделник до петок, 10:00-18:00.
Испрати го твоето CV со назнака во наслов „Финансиски референт“ на [email protected] најдоцна до 20.1.2024 год.